Ana içeriğe atla

Danışmanlık Öncesi Anket Formu














Cinsiyet: Bay
Bayan










Gelir giderden az
Gelir gidere eşit
Gelir giderden fazla





Evet
Hayir
Bıraktım
ay önce bıraktım.








Hipertansiyon
Şeker Hastalığı
Guatr
Astım
Kalp Hastalığı
Karaciğer Hastalığı
Böbrek Hastalığı
Diğer






AİLE PLANLAMASI YÖNTEMLERİ HAKKINDA BİLGİ VE DENEYİMLER

Sizce ideal çocuk sayısı kaç olmalıdır?







Geri çekme
Takvim Yöntemi
Duş
Fitil
Kılıf(kondom)
Vazektomi
Ria(spiral)
Norplant
Aylık enjeksiyon(iğne)
3 Aylık enjeksiyon(iğne)
Hap
Tüpligasyon
Hiçbiri


Doktor
Ebe
Diğer sağlık personeli
Arkadaşlarımdan
Yakınlardan/Akrabalardan
İnternet
Gazete, dergi, TV vs.
Hiçbiri


Eşlerden her ikisine de
Kadına
Erkeğe
Bilmiyorum

Evet,



Evet
Hayır
Bilmiyorum


Evet
Hayır


Geri çekme
Takvim Yöntemi
Duş
Fitil
Kılıf(kondom)
Vazektomi
Ria(spiral)
Norplant
Aylık enjeksiyon(iğne)
3 Aylık enjeksiyon(iğne)
Hap
Tüpligasyon
Hiçbiri


Yeni Başladım
1-2 Yıl
3-4 Yıl
5 yıldan fazla
Kullanmadım


Evet
Hayır
Bilmiyorum


Evet
Hayır







Hiç düşük, küretaj, ölü doğum ve canlı doğum sonrası ölüm öykünüz var mı?(Yoksa boş bırakabilirsiniz)

Evet,
adet küretaj.
adet ölü doğum.
canlı doğum sonrası ölüm öyküsü var.

Acil doğum kontrol yöntemi kullandınız mı?(Kullanmadıysanız boş bırakın)

Evet,yöntemini kullandım.


Evet
Hayır
Emin Değilim



Yorumlar

İletişim Formu( Soru sor)

Ad

E-posta *

Mesaj *